cachemia جنایت زندگی آشنایی اعتراف انگیزه

cachemia: جنایت زندگی آشنایی اعتراف انگیزه پرونده پرونده قتل اخبار حوادث

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث محاکمه داماد متهم به قتل جهت چهارمین بار

مردی که متهم است 11 سال پیش پدرزن خود را کشته، با رد حکم تبرئه‌اش در دیوان عالی کشور جهت چهارمین بار در دادگاه جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران پای میز محاکمه قر

محاکمه داماد متهم به قتل جهت چهارمین بار

عبارات مهم : ایران

مردی که متهم است 11 سال پیش پدرزن خود را کشته، با رد حکم تبرئه اش در دیوان عالی کشور جهت چهارمین بار در دادگاه جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران پای میز محاکمه قرار می گیرد.

به گزارش جام جم، 12 شهریور 84 وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی روبه روی دادسرای ناحیه 18 پایتخت کشور عزیزمان ایران به پلیس اطلاع داده شد. مردی با پدرزن خود درگیر شده است و او را با ضربات چاقو زخمی کرده بود. مجروح بعد از انتقال به بیمارستان جان باخت تا دامادش به جرم قتل عمد دستگیر و مورد بازجویی قرار گیرد.

او به کارآگاهان گفت: «مقتول، پدرزن من و برادرم هست. او مدتی قبل دخترش را از منزل برادرم برد و اجازه نمی داد آنها با هم زندگی کنند. روز اتفاق جهت حل و فصل این مسئله به دادسرا رفته بودیم ولی پیگیری به پرونده به روز دیگر موکول شد. هنگام بیرون آمدن از دادسرا، پدرزنم همراه چند نفر دیگر از اعضای خانواده اش در ماشین نشسته بودند. من را صدا کردند. جهت آشتی کردن سراغشان رفتم ولی آنها فحاشی کردند و پدرزنم با زنجیر مرا مورد ضرب و جرح قرار داد. یکی از آنها به نام رامین هم با چاقو چند ضربه به گردنم زد.

محاکمه داماد متهم به قتل جهت چهارمین بار

من فرار کردم ولی آنها دست بردار نبودند. هنگامی که چاقو از دست رامین افتاد، آن را برداشتم و جهت ترساندنشان اوج گرفتم. فریاد زدم نزدیک نیایید ولی پدرزنم به سمتم آمد و من ناخودآگاه دو ضربه به سمتش پرتاب کردم که به شکمش خورد.» با اعتراف متهم، پرونده جهت صدور حکم در اختیار دادگاه کیفری استان پایتخت کشور عزیزمان ایران قرار گرفت. در جلسه رسیدگی، اولیای دم درخواست قصاص کردند و متهم گفت: «من جهت دفاع از خودم چاقوی رامین را از روی زمین برداشتم. هیچ قصدی نداشتم و آنها بودند که دعوا را شروع کردند.»

در آخر دادگاه قضات متهم را به قصاص محکوم کردند ولی این حکم در دیوان عالی کشور رد شد و جهت پیگیری دوباره در اختیار شعبه هم عرض قرار گرفت. متهم بار دیگر به قصاص محکوم شد ولی این حکم بار دیگر رد و جهت پیگیری به شعبه هفتم دادگاه کیفری استان پایتخت کشور عزیزمان ایران ارسال شد.

مردی که متهم است 11 سال پیش پدرزن خود را کشته، با رد حکم تبرئه‌اش در دیوان عالی کشور جهت چهارمین بار در دادگاه جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران پای میز محاکمه قر

متهم در این شعبه گفت: «آن روز جهت حل و فصل اختلاف برادر و پدرزنم رفته بودم. هرچند پدرزنم حتی اجازه نمی داد من و همسرم با هم زندگی کنیم. هنگامی که درگیری اوج گرفت، می خواستم فرار کنم ولی آنها نگذاشتند. جهت دفاع از خودم بود که چاقو را به سمتشان پرتاب کردم. اگر تنها بودند هیچ اتفاقی نمی افتاد ولی آنها زیاد بودند.» در آخر دادگاه قضات، اقدام متهم را دفاع مشروع دانسته و او را از قتل عمد تبرئه کردند. احکام پرداخت دیه، ده سال حبس و دو سال تبعید صادره ولی این بار هم در دیوان عالی کشور رد شد تا پرونده جهت چهارمین بار به دادگاه کیفری استان پایتخت کشور عزیزمان ایران ارجاع شود. آینده متهم در جلسه آینده دادگاه مشخص خواهد شد.

واژه های کلیدی: ایران | دادگاه | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار