cachemia جنایت زندگی آشنایی اعتراف انگیزه

cachemia: جنایت زندگی آشنایی اعتراف انگیزه پرونده پرونده قتل اخبار حوادث

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی اصولگرا يا اصلاح طلب؟ , كابينه دوم روحاني

چشم ها به ساختمان شیشه ای وزارت کشور در خیابان فاطمی دوخته شده است تا ببینند استانداران دولت دوازهم چگونه و از چه طیف و گروه خاصی گزینش خواهند شد. همین چند وقت

اصولگرا يا اصلاح طلب؟ , كابينه دوم روحاني

كابينه دوم روحاني؛ اصولگرا يا اصلاح طلب؟

عبارات مهم : اصلاح طلب

چشم ها به ساختمان شیشه ای وزارت کشور در خیابان فاطمی دوخته شده است تا ببینند استانداران دولت دوازهم چگونه و از چه طیف و گروه خاصی گزینش خواهند شد. همین چند وقت پیش بود که وزیر کشور از عوض کردن استانداران تا آخر شهریور خبر داد. اکنون هرچه به آخر شهریور نزدیک می شویم هیجانات جهت معرفی استانداران مخصوصا در استان های بزرگ و بعضا حاشیه دار زیاد کردن می یابد بدهید جهت چند پرسش ایجاد می شود که مدیر جمهور و وزیر کشور باید به آنها پاسخ درستی بدهند.

اصولگرا يا اصلاح طلب؟ , كابينه دوم روحاني

اینکه آیا آقای روحانی استانداران را نیز مانند کابینه خواهد چید؟ اصلاح طلبان چه واکنشی نشان خواهند داد؟ می گویند تغییرات بسیاری در راه است ولی این بار نباید بی محابا منتظر تغییرات بود چون در شروع معرفی کابینه نیز بحث تغییرات 50 تا 70 درصدی کابینه مطرح بود ولی آنچه به وقوع پیوست کمی از انتظارات اصلاح طلبان دور بود. بنابراین اکنون همه منتظر عوض کردن استانداران و گرایش های آنان هستند.

همگرایی زیاد

چشم ها به ساختمان شیشه ای وزارت کشور در خیابان فاطمی دوخته شده است تا ببینند استانداران دولت دوازهم چگونه و از چه طیف و گروه خاصی گزینش خواهند شد. همین چند وقت

زمانی که حسن روحانی در سال92 با حمایت اصلاح طلبان به ریاست جمهوری رسید تصور بعضی این بود که دیگر فصل جدایی بسر رسیده و بعد از 8سال پر حرف و حدیث با دولتی حداکثری، مردم محور و با گرایشات اصلاح طلبانه روبه رو خواهند بود که این امر به صورت صد در صدی محقق نشد و دوز اصولگرایی دولت نمایان بود. در آن وقت اصلاح طلبان بسیار تاکید کردند که وزارت کشور به عنوان قلب تپنده دولت باید در اختیار یک صورت اصلاح طلب یا معتدل با رویکردهای اصلاح طلبانه باشد ولی روحانی جهت همگرایی زیاد با دیگر ارکان از رحمانی فضلی اصولگرا جهت وزارت کشور استفاده کرد.

این تصمیم مدیر جمهور جهت اصلاح طلبان که با تمام قوا از روحانی حمایت کرده بودند راضی کننده نبود. حضور رحمانی فضلی در ساختمان فاطمی با بعضی انتقادات همراه شد ولی او جهت اینکه گرایش اعتدالی خود را ثابت کند معاونین خود را از هردو جناح کشور برگزید و در گام دوم بسیاری از استانداران دولت دهم را برکنار کرد و افرادی با گرایش اعتدالی روی کار آورد. البته با این وجود به علت بعضی از پرسشها مانند ابقای بعضی فرمانداران دولت احمدی نژاد یا حضور یکی از آنها در صحبت مدیر دولت دهم رحمانی فضلی زیر انتقادات مخالفان خود باقی ماند.

همه چشم ها به وزیر کشور

انتخابات 96 برگزار شد و روحانی بازهم به مدد اصلاح طلبان پیروز حداکثری انتخابات شد. فصل گزینش کابینه فرا رسید، همه از تغییرات 50 تا 70 درصدی دولت سخن می گفتند و وزارت کشور در صدر تغییرات. گویا خود روحانی هم به این جمع بندی رسیده بود که گزینه دیگری جهت تصدی وزارت کشور معرفی نکند. بسیاری از تحلیلگران و ناظران سیاسی براین عقیده بودند که افرادی مانند محمد شریعتمداری، مجید انصاری و حتی موسوی لاری گزینه های مناسبی جهت وزارت کشور هستند، ولی به یکباره روحانی عوض کردن عقیده داد و تمام شاخص های یک وزیر مطلوب را در رحمانی فضلی دید و او را به مجلس معرفی کرد.

اصولگرا يا اصلاح طلب؟ , كابينه دوم روحاني

گرچه در این راستا حواشی بسیاری نیز وجود داشت ولی هرچه بود وزیر کشور دولت یازدهم به مجلس معرفی شد و جهت دولت دوازدهم نیز رای اعتماد گرفت. رحمانی فضلی در مجلس گفت: «استانداران را با نظر نماینگان مجلس گزینش خواهد کرد» که این سخن او با تصویر العمل صریح بسیاری از کارشناسان و اصلاح طلبان روبه رو شد. او در قدم بعدی اعلام کرد که تا آخر شهریور استانداران را عوض کردن خواهد داد. حال تمام چشم ها به اوست که استانداران خود را از کدام جریان گزینش خواهد کرد.

31 استاندار دولت دوازدهم

چشم ها به ساختمان شیشه ای وزارت کشور در خیابان فاطمی دوخته شده است تا ببینند استانداران دولت دوازهم چگونه و از چه طیف و گروه خاصی گزینش خواهند شد. همین چند وقت

رحمانی فضلی در دولت یازدهم با گزینش استانداران اصلاح طلب در اکثر استان ها پالس های مثبتی را به جریان اصلاحات روانه داشت ولی اکنون در زیر فشار دوستان اصولگرای خود قرار دارد. بدهید جهت باید دید که رویکرد حداقلی دولت نسبت به کابینه در گزینش استانداران نیز مشاهده خواهد شد یا نه. این نگرانی وجود دارد که چندین استانداری به اصولگرایان سپرده شود. بی شک اگر چنین اتفاقی رخ دهد روحانی مورد انتقادات زیادی قرارمی گیرد آیا که هنوز انتقادات مبنی بر چینش کابینه دوازدهم را می شنود.

روحانی اگر می خواهد همچنان حمایت اصلاح طلبان را داشته باشد باید به شعارهای وقت انتخابات و سلام و درود هایی که می فرستاد بازگردد و حامیان مهم خود را وارد بازی کند نه آنهایی را که به قول خود مدیر جمهور گیوه هایشان را ورنکشیدند. از این رو باید دید در روزهای منتهی به مهر چه تحولاتی در استان ها پدید خواهد آمد.

اصولگرا يا اصلاح طلب؟ , كابينه دوم روحاني

اخبار سیاسی – آرزوی بزرگ

واژه های کلیدی: اصلاح طلب | حسن روحانی | وزارت کشور | اصلاح طلبان | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار