cachemia جنایت زندگی آشنایی اعتراف انگیزه

cachemia: جنایت زندگی آشنایی اعتراف انگیزه پرونده پرونده قتل اخبار حوادث

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات خطر محرومیت پرسپولیس و استقلال به خاطر یک میلیارد تومان

رئیس کمیته تعیین فدراسیون فوتبال تأکید کرد که بدهی‌های استقلال و پرسپولیس یک میلیارد تومان است و به جای نگرانی بابت از بین بردن از آسیا، بدهی ناچیز خود را بپردا

خطر محرومیت پرسپولیس و استقلال به خاطر یک میلیارد تومان

خطر محرومیت پرسپولیس و استقلال به خاطر یک میلیارد تومان

عبارات مهم : پرونده

رئیس کمیته تعیین فدراسیون فوتبال تأکید کرد که بدهی های استقلال و پرسپولیس یک میلیارد تومان است و به جای نگرانی بابت از بین بردن از آسیا، بدهی ناچیز خود را بپردازند.

به گزارش تسنیم؛روزبه وثوق احمدی راجع به اینکه گفته می شود کلوب های استقلال و پرسپولیس به علت حجم بدهی های خود در آستانه از بین بردن از آسیا قرار دارند، اظهار داشت: پرونده هایی وجود دارد که کلوب ها باید آن را حل و فصل کنند. ابتدا شرایطی گذاشتیم و جهت پرونده هایی که رأی ارزش صادر و حکم ارزش قطعی شده است هست، 30 روز مهلت پرداخت دادیم. به عنوان مثال، پرسپولیس سه پرونده دارد که جمع بدهی های قطعی اش شش میلیارد و 163 میلیون و 166 هزار ریال هست، استقلال هم 8 پرونده دارد که جمع بدهی های قطعی آنها نیز چهار میلیارد و 27 میلیون و 871 هزار ریال است.

وی افزود: تا زمانی که این پرونده ها حل و فصل نشود، قرارداد بازیکنان جدیدشان قابل ثبت نیست. نفت مسجد سلیمان با 800 میلیون تومان بدهی در صدر کلوب هایی است که پرونده های زیادی دارد. تنها راهی که کلوب ها جهت ثبت قرارداد تازه دارند، مصالحه کردن با اشخاص است که یا آنها کل قراردادشان را ببخشند یا بخشی را بگیرند. کلوب ها تا آخرین روز نقل و انتقالات مهلت دارند تا اوضاع بدهی های ارزش را مشخص کنند. شرکت لیگ جهت مجوز به تیم ها از کمیته انضباطی و تعیین اوضاع از تیم ها استعلام می گیرد. نیم فصل دوم فصل گذشته، کلوب ها همین کار را کردند و تنها پرسپولیس به علت محرومیت از نقل و انتقالات بازیکنی نداشت که بخواهد قراردادش را ثبت کند.

خطر محرومیت پرسپولیس و استقلال به خاطر یک میلیارد تومان

رئیس کمیته تعیین فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا امکان محرومیت کلوب ها از پنجره نقل و انتقالاتی هم وجود دارد یا نه، تصریح کرد: هنگامی که نمی توانند قرارداد بازیکن تازه را ثبت کنند، خود به خود معنایش محرومیت هست. ضمن اینکه، امکان ثبت قرارداد اشخاص خارجی را هم ندارند. نیم فصل دوم سال گذشته، به کلوب پدیده به خاطر مسئله بدهی به بازیکنان خارجی در فیفا، امکان جذب بازیکن خارجی تازه ندادیم.

وثوق احمدی در تصویر العمل به اینکه کلوب ها مدعی هستند که کمیته تعیین اوضاع آنها را جهت گرفتن مجوز و ثبت بازیکنان تازه تحت فشار می گذارد، به تسنیم گفت: ما باشگاهی را تحت فشار نمی گذاریم، کمیته تعیین اوضاع جهت مشخص کردن قراردادهای مالی بین کلوب با بازیکن و مربی هست. هنگامی که شخصی حق هزینه پیگیری را پرداخت کرده و رأی کمیته تعیین اوضاع جهت پرداخت بدهی او صادر و در کمیته استیناف هم تأیید شده، کلوب باید بدهی آن شخص را بدهد. هنگامی که باشگاهی پول را پرداخت نکرد، نخستین کاری که می توانیم انجام دهیم، جلوی ثبت قرارداد بازیکنان را بگیریم. باید کاری کنیم که فدراسیون فوتبال و شرکت لیگ دیگر مانند گذشته پرسشها عدیده ای نداشته باشند.

رئیس کمیته تعیین فدراسیون فوتبال تأکید کرد که بدهی‌های استقلال و پرسپولیس یک میلیارد تومان است و به جای نگرانی بابت از بین بردن از آسیا، بدهی ناچیز خود را بپردا

«فلسفه کمیته تعیین اوضاع پیگیری به اوضاع مالی کلوب ها و بازیکنان است.» وی با بیان این جمله افزود: کلوب های استقلال و پرسپولیس چقدر بدهی در کمیته تعیین اوضاع دارند؟ پرسپولیس 600 میلیون و استقلال 400 میلیون تومان که مجموع آنها یک سوم قرارداد بازیکنان تازه نمی شود. آیا صحبت از AFC می کنند؟ AFC جای نگرانی ندارد، چون به آنها اعلام شده است که مرجع پیگیری به حل پرسشها و بدهی ها، کمیته تعیین اوضاع فدراسیون فوتبال است.

رئیس کمیته تعیین اوضاع فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: استقلال و پرسپولیس در صورتی که مبلغ فوق را پرداخت نکرده یا با اشخاص مصالحه نکنند، مجوز حرفه ای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نمی گیرند. کاری که سال گذشته کردیم و کلوب استقلال مجبور شد با طبلکارنی که رأی ارزش قطعی بود، تسویه کند.

وثوق احمدی ادامه داد: به جای اینکه هیئت ها را شعبه شعبه کنیم، همه پرونده های فوتبال کشور عزیزمان ایران اعم از لیگ برتر، لیگ دسته اول و دوم و سایر لیگ های پایین تر را به یک کمیته سامان دادیم. پیگیری دقیق به همراه سخت گیری را انجام داده تا کلوب ها بتوانند به میزان بودجه واقعی خود قرارداد ببندند. بازیکنان هم باید متوجه باشند که با اعداد واقعی قرارداد ببندند و ما فسخ یک جانبه را تعیین کرده ایم تا اگر باشگاهی به تعهداتش عمل نکند، بازیکنان یک طرفه، قرارداد ارزش را فسخ کنند.

خطر محرومیت پرسپولیس و استقلال به خاطر یک میلیارد تومان

وی در خصوص اینکه با این شرایط بازیکنان تحت هر شرایطی با بستن قراردادهای هنگفت به پول ارزش می رسند، گفت: بازیکن می داند که هنگامی که پولش را نگیرد، باید حق پیگیری به کمیته تعیین اوضاع را بپردازد، یک سال دوندگی کرده و با شکایت از کلوب برابر هوادارانش قرار بگیرد. بنابراین، بازیکن هم باید بداند قراردادی ببندد که کلوب از انجام تعهداتش برآید.

رئیس کمیته تعیین فدراسیون فوتبال تأکید کرد که بدهی‌های استقلال و پرسپولیس یک میلیارد تومان است و به جای نگرانی بابت از بین بردن از آسیا، بدهی ناچیز خود را بپردا

واژه های کلیدی: پرونده | فوتبال | قرارداد | استقلال | بازیکنان | پرسپولیس | کمیته انضباطی | قرارداد بازیکنان


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار